- 33 32 53 54
- post@ulvikenmotor.no
- Mandag til fredag: kl 08 - 16 | torsdag til kl 17 | lørdag kl 10 - 14
- Vi har et bredt utvalg og super service.
Nyhet
Flaggskipet i Hondas Neo Sports Café-familie utvikles videre – nå strammere, slankere, med en enda mer aggressiv fremtoning.
Hondas premium Neo Sports Café 125 får økning i både ytelse og dreiemoment med en helt ny DOHC 4V-motor til 2021. Modellen er dessuten den første 125-kubikkeren i verden til å ta i bruk høykvalitets støtdemperne 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD.
KR 231 990,-
Da CB1000R kom som en omfattende modellfornyelse til 2018, var det en motorsykkel som virkelig skilte seg ut fra mengden. Resultatet ble en Hard-core streetfighter blandet med retro-industriell minimalisme, naken sportssykkel og rå café-racer. Til 2020 fikk den noen kosmetiske oppdateringer, mens den til 2021 får en rekke nye elementer.
KR 209 990,-
Honda CB1000R er lederen i Neo Sports Cafégjengen. En gjenskapt og gjenfødt Honda-legende. Elegante og rene linjer med svart lakk og detaljer i børstet metall sammen med en lekker ensidig svingarm, gjør at CB1000R fremstår som en moderne sammensmelting av streetfighter og caféracer.
KR 209 990,-
Honda CB1000R er lederen i Neo Sports Cafégjengen. En gjenskapt og gjenfødt Honda-legende. Elegante og rene linjer med svart lakk og detaljer i børstet metall sammen med en lekker ensidig svingarm, gjør at CB1000R fremstår som en moderne sammensmelting av streetfighter og caféracer.
KR 119 990,-
Hondas Neo Sports Café-mellomvekter blir nå utstyrt med Showa 41mm Separate Function Big Piston-gaffel. Modellen oppfyller EURO5-miljøkravene og får et mer fremoverstilt styre, forbedret LCD-instrumentering og USB-C-kontakt under salen.
KR 54 990,-
Hondas premium Neo Sports Café 125 får økning i både ytelse og dreiemoment med en helt ny DOHC 4V-motor til 2021. Modellen er dessuten den første 125-kubikkeren i verden til å ta i bruk høykvalitets støtdemperne 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD.
KR 41 990,-
Honda Monkey er en av verdens mest berømte motorsykler. Den er rett og slett en stor (men liten!) Honda-legende. Den ble opprinnelig designet for Hondas egen motortemapark i 1961 og er kjent over hele verden for sine legendariske apestreker. I 1967 ble den vesle motorsykkelen ombygget og godkjent for vei og har gjennom årene blitt plagiert gang på gang.
Denne morosaken skilte med både opp-ned-gaffel, ABS-skivebremser på både forhjul og bakhjul og digitalt LCD-display.
KR 39 990,-
Enkel i bruk, morsom og funksjonell er kjennetegn på den originale og ikoniske Monkey-fritidssykkelen som Honda tok frem allerede i 1963. Deretter har den blitt redefinert for hver generasjon – med Dax, Ape og igjen Monkey i 2018. Nå er tiden kommet for å lansere den nye MSX125 med etternavnet Grom.
KR 32 990,-
Hondas evig populære CB125F er en helt ny motorsykkel til 2021. Den er slanket hele 11 kilo og eSP-motoren forbedrer drivstofføkonomien betydelig samtidig som den opprettholder ytelsen. Mye av den nye stilen er inspirert av større CB-stallkamerater.